wtorek, 29 kwietnia 2014

Baby blue

PL: Witajcie!
Blekit od jakiegos czasu zawladnal moim sercem i coraz wiecej rzeczy w tym kolorze trafia do mojej szafy. Dzisiejszy look mialam w glowie jak tylko zobaczylam ta sukienke, od razu chialam ja zestawic z krotkimi bialymi szortami i bialymi butami i musze przyznac, ze jestem zadowolona z efektu, a wam jak sie podoba?

Pozdrawiam!

DE: Hallo ihr Lieben!
Himmelblau hat seit einiger Zeit mein Herz erobert und immer mehr Sachen in dieser Farbe landen in meinem Schrank. Den heutigen Look habe ich schon im Kopf gehabt als ich das Kleid sah, sofort wollte ich es mit den kurzen Shorts und den weißen Schuhen kombinieren und ich muss sagen, dass ich mit dem Effekt zufrieden bin und wie gefällt es euch?
Liebe Grüße

sukienka / Kleid / dress - HERE
buty / Schuhe / shoes - Chicwish
szorty / Shorts - H&M
Kopertowka / Clutch - H&M
okulary / Sonnenbrille / sunglasses- Marc New York
zegarek / Uhr / watch - Marc Jacobs

wtorek, 22 kwietnia 2014

Mietowa tiulowka!

PL: Witajcie!
Dzisiaj przedstawiam wam moj swiateczny look, gdzie glowna role odgrywa mietowa tiulowka, jest to moja druga midi z tiulu i wcale nie zaluje jej zakupu! Zdecydowalam sie na delikatne biale i nude dodatki, moze nastepnym razem pokaze wam ja w towarzystwie mocniejszych kolorow, bo taki outfit tez mi chodzi po glowie :) Jak wam sie podoba?
Pozdrawiam!

DE: Hallo ihr Lieben!
Heute stelle ich euch meinen Ostern-Look vor, wo die Hauptrolle der mintfarbene Tüllrock spielt. Das ist mein zweiter Midirock aus Tüll und ich bedaure diesen Einkauf überhaupt nicht! Diesmal habe ich mich für zarte weiße und nudefarbene Accessoire entschieden, aber nächstes Mal zeige ich euch ihn vielleicht in der Begleitung von den grellen Farben, weil ein solches Outfit mir durch den Kopf geht :) Wie gefällt es euch?
Liebe Grüße!

 
spodnica / Rock / skirt - HERE
sweter / Pulli / sweater - River Island
naszyjnik / Kette / necklace - HERE
okulary / Sonnenbrille / sunglasses- Givenchy
torebka / Tasche / bag - Persunmall
buty / Schuhe / shoes - Allegro
zegarek / Uhr / watch - Guess
bransoletka / Armband / bracelet - Fossil


czwartek, 17 kwietnia 2014

Lace & Jeans

PL: Witajcie!
Od dawna wiecie, ze mam slabosc do koronki i czerwonego koloru, wiec dzisiaj maly dowod na to, ze moj gust sie nie zmienil ;) Ta sama bluzke mam tez w bialej wersji i obie uwielbiam, dzisiaj polaczylam ja z podartymi jeansami, przez co look jest bardziej na luzie, natomiast brazowe dodatki dodaja klasy calosci. Tak wybralam sie na najlesza kawe w Bremen i spacer po miescie ;) Jak wam sie podoba?
Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat! =)

DE: Hallo ihr Lieben!
Seit Langem wisst ihr, dass ich eine Schwäche für Spitze und rote Farbe habe, also heute habt ihr einen kleinen Beweis dafür, dass mein Geschmack sich nicht verändert hat ;) Diesselbe Bluse habe ich auch in weiß und ich mag die beiden total gern. Heute habe ich sie mit den zerschliessenen Jeans kombiniert, dadurch der Look lässiger ist und die braune Accessoire geben dem Outfit Klasse zu. So habe ich mich auf den Weg für den besten Kaffee in Bremen gamacht und den Spaziergang durch die Stadt ;) Wie gefällt es euch?
Liebe Grüße und Frohe Ostern! =)

bluzka / Bluse / blouse - HERE
naszyjnik / Kette / necklace - Front Row Shop
Jeans- Mango
torebka / Tasche / bag- Michael Kors
buty / Schuhe / shoes - Primark
zegarek / Uhr / watch - Guess
bransoletka / Armband / bracelet - Bijou Brigitte
okulary / Sonnenbrille / sunglasses - Givenchy

sobota, 12 kwietnia 2014

Pink dress

PL:  Witajcie!
Jak dobrze, ze jest weekend, nareszcie mam chwile na nowy post! Wierzcie mi, ze juz od kilku dni probuje zabrac sie za niego, ale jakos zawsze brakowalo mi energii, dzisiaj natomiast razem ze sloncem wrocil moj power :) Roz zagoscil w mojej szafie na dobre ;) Kolejna rozowa sukienka dolaczyla do mojej kolekcji, ale nie chodzi tylko o kolor, przede wszystkim jej kroj i material zwrocily moja uwage, a kolnierzyk dodaje uroku calosci. Zeby nie bylo zbyt cukierkowo zdecydowalam sie na czarno-biale dodatki i jak dla mnie byl to dorby wybor, co wy na to?
Milego weekendu! :*

DE:  Hallo ihr Lieben!
Gut, dass es Wochenende ist, endlich habe ich Zeit für einen neuen Post! Glaubt mir, schon seit paar Tagen versuche ich mich an ihn dranzumachen aber irgendwie hat mir die Energie immer gefehlt. Heute dagegen ist mit der Sonne meine Power zurückgekommen :) Pink ist in meinem Schrank endgültig eingezogen ;) Das nächste pinke Kleid ist in meine Kollektion hinzugefügt worden, aber es geht nicht nur um die Farbe, vor allem der Schnitt und das Material haben meine Aufmerksamkeit gewonnen und der Kragen fügt Reize ein. Damit es nicht zu überladen ist, habe ich mich für die schwarz-weiße Accessoire entschieden und für mich war das eine gute Wahl, was denkt ihr?
schönes Wochenende! :*


sukienka / Kleid / dress- HERE
torebka / Tasche / bag- Persunmall
buty / Schueh / shoes- TK Maxx
zegarek / Uhr / watch- Guess
bransoletka / Armband / bracelet- Fossil
okulary / Sonnenbrille / sunglasses- HERE

czwartek, 3 kwietnia 2014

03.04.14


spodnie / Hose / pants - Tally Weijl
buty / Schuhe / shoes - Wholesale-dress
torebka / Tasche / bag - Primark
zegarek / Uhr / watch - Guess
bransoletka / Armband / bracelet - Fossil
sweter / Pullover / sweater - Primark

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...