środa, 11 lipca 2012

Mooooorze...

Witajcie!
Dlugo szukalam asymetrycznej koszuli, az w koncu z pomoca przyszedl Primark :D Nie dosc, ze jest swietnie skrojona to do tego ma wyciecie na plecach, jednym slowem idealna! Do tego szorty (ostatnio moja ulubiona czesc garderoby) i najwygodniejsze i najlzejsze buty na obcasie jakie posiadam :) Tak wybralam sie nad morze z moim ksieciem i przyjaciolkami...

Przy okazji zapraszam na wyprzedaz mojej szafy--> KLIK

-->FACEBOOK 

Parasol na szczescie najbardziej przydal nam sie do wyglupow=).... 
<3

koszula-Primark, szorty- Gina Tricot, buty- Allegro, torebka- Zara, okulary- H&M, zegarek- Guess, bransoletki- Bijou Brigitte,Primark

90 komentarzy:

Ejbii pisze...

Przecudna bluzeczka!!! :)

Kasia. pisze...

Świetne szorty i koszula (:
Bardzo mi się podobają^^

Czarna pisze...

Ładnemu we wszystkim ładnie :) Jesteś piękna! <3


www.stylebyczarna.blogspot.com

In blue jeans pisze...

Koszula idealna wg Ciebie, wg mnie również - bardzo, bardzo chciałabym taką mieć! :) W połączeniu z butami i szortami wszystko tworzy świetny look, dodając jeszcze do tego Twoją przepiękna urodę i mamy zestaw idealny! <3

Buziaki! :*

Paulina Zwierzchowska pisze...

Noo koszual jest boska:D W sieprniu jadę do UK i mam nadzieję, że uda mi sie wynalezc kilka fajnych koszul:)

Say me Justine pisze...

Dziekuje dziewczyny!! <3

ModeFriends pisze...

fajny ten zestaw :)

Unknown pisze...

Suuper zdjęcia ♥ Też dodałam zdjęcia z morza. :]]
zapraszam http://fashhiion.blogspot.com/

AdrianaAndrea pisze...

Jak zobaczyłam pierwszą fotkę to aż mi się wyrwało:wow!Cudna koszula, wspaniale w niej wyglądasz.No i ostatnia fotka - widać miłość:)

Meg pisze...

Genialnie wyglądasz ! :D

SmellOfRedLipstick pisze...

Cudowna koszula! To rozcięcie na plecach jest świetne :) Podobają mi się też bransoletki i torebka, nadają fajny klimat całości :)

Anonimowy pisze...

Piękna bluzeczka:) A.

Jadwiga Lis pisze...

ślicznie wygladasz:)

zapraszam:):)

http://vixen1990.blogspot.com

Klaudia pisze...

Na miniaturce myślałam że to jest sukienka.:) Zakochałam się w tej koszuli.! Po prostu jest genialna. Nadaje temu zestawowi ogromnej lekkości.:)

wantataste pisze...

Podoba mi się! Po pierwszym zdjęciu myślałam, że to będzie sukienka ;)

Fashiontainment pisze...

nooo koszula robi wrażenie :D:D:D superowo!!!

Unknown pisze...

świetna torebka ;)

c-yaya pisze...

wow, świetna bluzka dodatki i spodenki- rewelacyjnie wyglądasz!
Twój facet z resztą też- stylowa z Was parka ;D

Różowa Szminka pisze...

świetna koszula, też bym chciała taką

Anonimowy pisze...

Fantastycznie wyglądasz, super koszula i torba!

Fashion By Nutka pisze...

rewelacja! wszystko mi sie podoba i jest w moim stylu! SUPER kochana:)

www.fashionbynutka.blogspot.com

Ricci pisze...

wow ale zajebisty look ;) koszula i buty!!! <3
obserwuje !
buziaki!
http://maybe-not2day.blogspot.com/

Anna Wesołowska pisze...

Świetna koszula ;o Asymetria zawsze górą ! :)

jwasiaa pisze...

Ranyyy! <3 Zjawiskowo wyglądasz! :)

Anonimowy pisze...

pięknie!! :)

Asia pisze...

Świetnie wyglądasz!!:)

FATIMA.SAQLAIN pisze...

ze tez ja jej nie widzialam w Londynie :( boska

seszen pisze...

szałowa koszula!! naprawdę robi niesamowite wrażenie

www.seszenatmidnight.blogspot.com

Margarett pisze...

Wow! genialne fotki i obydwoje genialne stylizacje!!! Super jak z żurnala :D

Trzy i trzyczwarte. pisze...

świetny zestaw ;) koszula jest świetnie połączona z resztą ;) buty genialne ;)

proponuję wspólną obserwację ;)

agnieszka pisze...

Kochana, uwielbiam Twoje looki, wyglądasz fanastycznie ZAWSZE!
Zdjęcie z parasolką - mega! :D<3
pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie - pojawił się nowy post ;]

Vessoga ♥ pisze...

łał koszula świetna ;)

http://vessoga.blogspot.com/
Zapraszam i obserwuję ♥

NATALIE FASHION pisze...

Ślicznie wyglądasz :) Dziękuję za komentarz i zapraszam tak częściej jak się tylko da, wkrótce dodaje do obserwowanych. Jeżeli szukasz jakiejś asymetrycznej bluzeczki wpadnij do mnie na bloga, i allegro :)

marionachic pisze...

wyglądacie fantastycznie a koszula jest cudowna!

Unknown pisze...

spodenki są fantastyczne (i tez bym takie chciała)

FLEXYFASHION pisze...

pięknie wyglądasz ! cudny zestaw i super zdjęcia :)

Anonimowy pisze...

Hej :) Fajny blog :) Masz może ochotę obserwować się nawzajem ? Jeśli tak to dodaj się do obserwatorów mojego bloga http://pamietnik-kariny.blogspot.com/ i zostaw mi link na swój blog w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę ;)

nope pisze...

wyglądasz niesamowicie! całość wyszła bardzo efektownie, podoba mi się <3

Fabrizia Spinelli pisze...

Great post: I like these pictures so much!!
What about following each other? Cosa mi metto???
Last day to win a gift card to spend on Loved By Blanche

Agnieszka Korzeniewska pisze...

zakochalam sie w tych zdjeciach!

Karolina pisze...

piękna jest ta koszula, a szorty to i moja ulubiona część garderoby ostatnimi dniami ;)

Paulina pisze...

Świetnie Justyś jak zawsze zresztą ! :) Ślicznie Ci w bieli. Zapraszam na nowy post! Buziaki :)

Anna and Klaudia pisze...

Wyglądasz rewelacyjnie :) Piękna koszula :) Pozdrawiam i obserwuję!

http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

Carolyna's world pisze...

uwielbiam takie zestawiki :-)

el_martina pisze...

primark jest niezastapiony! pieknie wygladasz! koszula i spodenki sa idealne!

StefViol pisze...

Jak zwykle wyglądasz obłędnie :)

AgneseFF pisze...

CUDOWNA koszula!!!!!!!!!!! A jednak prawda że w każdym Primark-u co innego!!! U Nas w Ie......... nawet mi taka koło nosa nie śmignęła :((( Zakochałam się!!!
Zdjęcie we dwoje............. Piękne :) LOVE :*

Wix pisze...

Pierwsze zdjęcie przeboskie, koszula mega!!!

Madzia pisze...

Na pierwszym zdjęciu myślałam, że jesteś w sukience :) Fantastyczna ta koszula. No a te buty - cudo ! Piękne zdjęcia - te z parasolką świetne !

All About Brunette pisze...

ale z was słodziaki!
justynko oddaj mi te koszule! proooosze!:) :D

Vanessa pisze...

Zachwytów nad Tobą nie ma końca : )

Quintessence of Beauty pisze...

Świetne połączenie, zwiewna bluka, dżinsy i te cudowne buty :))) No i mój ulubiony zegarek :) Super! :) Pozdrawiamy :*

cassieee pisze...

Dzięki bardzo! Stylizacja świetna! FPodoba mi się blog, więc będę częsciej zaglądać.;)

bree pisze...

pięknie!! :)

Panna Karina pisze...

Podoba mi się ten zestaw:) Mrrr jaki przystojny ten Twój mężczyzna;D

nieuporządkowana pisze...

Fantastyczny zestaw. Wszystko pasuje idealnie. I zazdroszczę wyjazdu :)

siema mamo pisze...

dobra koszula i klimat zdjęć ;)

siema mamo pisze...

dobra koszula i klimat zdjęć ;)

Unknown pisze...

U look amazing!!!!!

xoxo Iren
http://livinginakittensworld.blogspot.com/

Unknown pisze...

świetna koszula!


http://sufferignorance.blogspot.com

Effy :3 pisze...

jeju jak bosko wyglądasz! ^^
może obserwujemy? ;)
zapraszam na nową notkę :3

Karolina Małgorzata pisze...

rewelacyjnie wyglądasz:)koszula robi wrażenie,a jako miłośniczka butów z zachwytem podziwiam Twoje;)

Moda Prue5 pisze...

Znakomita stylizacja :))

ladyswaga pisze...

jestem przekonana,że nie musze pisać o wszystkim z osobna...bo zapewne wiesz,że wszystko jest idealne!i do tego takie piekne zdjęcia:*

Unknown pisze...

podoba mi się połączenie tej asymetrycznej bluzki z krótkimi szortami:) ideał!:)

Sylvia pisze...

na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak gwiazda na czerwonym dywanie ;) śliczne zdjęcia i ...morze!

KejtiP pisze...

koszula mega! swietny zestaw a wlosy masz genialne az zaluje ze pzrestalam malowac:(

nieeosiagalna pisze...

na początku chciałam podziękować za odwiedziny ;)
świetny blog z przyjemnością będę obserwować ;*

Christina pisze...

Hi sweetie, you look so great, I really love this look :)
I hope you'll like my blog ^^
Kisses ♥

(http://kitkatkorpan.over-blog.com) ^^

Vanessa and Jana pisze...

You look really great dear, we adore the look!
All the best,

Jana & Vanessa from Berlin

zapaLov pisze...

Podobają Ci się moje projekty więc...


Zapraszam Cię na KONKURS w którym do wygrania jest bluzka zaprojektowana przez mnie samą.
http://zapalov.blogspot.com/2012/07/konkurs-trwa-do-konca-lipca-tj.html

Anonimowy pisze...

Fajna koszula!

ksenia ♥ pisze...

jakie swietne zdjecia i zajebista koszula :)

MOTIVE AND REASON pisze...

Rewelacja :)

Zapraszamy na nasz KONKURS !

Do wygrania oryginalny i ręcznie robiony zegarek od Perełkowa :)

http://motive-and-reason.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

utkaaa pisze...

jestem zakochana w koszuli :)
Pozdrawiam Julka :)

welcomehome pisze...

fajnie tu ;)

monafranka pisze...

WYGLĄDASZ ZJAWISKOWO!!! POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE http://mylifemypassionmystyle.blogspot.com/

Mode Moi Sell pisze...

bardzo podobają nam się zdjęcia i stylizacja;)

Unknown pisze...

Ślicznie razem wyglądacie :)

Zapraszam : world-of-bloody-curses.blogspot.com

aliya pisze...

koszula jest świetna :) piękna biżuteria :)

zapraszam do mnie na www.aliya.pl

Karola ;) pisze...

super zdjęcia i cudowne widoki, a Ty pięknie wyglądasz... koszula bardzo mi się podoba ;)

AnnaANTJE pisze...

Piękna koszula;) Ile kosztowała? Pięknie wyglądasz, rewelacyjne zdjęcia;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

Turqusowa pisze...

ulalalal ;)

Camille Danielle pisze...

Koszulę masz genialną:)

splitmyself pisze...

idealnie!!

Tessa pisze...

supeerrr wszystko koszula torebka i to jak to wszystko razem wygląda ;) Megaaa . .:)

Anonimowy pisze...

naprawdę doskonała koszula!

daydream pisze...

piękne widoki. koszula też bardzo mis się podoba <3


http://daydream-byania.blogspot.com/

aniesbrand pisze...

Osttanie zdjęcie najpiękniejsze ;)

4weloveit pisze...

Koszula, spodenki...przesuper!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...